Reklama 2008-05-15
0

Użytkownicy DVR omijają reklamy

Użytkownicy urządzeń DVR (digital video recorder) oglądają więcej telewizji, ale nie zwracają większej uwagi na reklamy.

85 procent posiadaczy DVR uczestniczących w badaniu firmy DoubleClick Performics stwierdziło, że odkąd ma takie urządzenie, ogląda mniej reklam - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Ponad połowa posiadaczy DVR przyznała też, że "zawsze" przewija reklamy, a kolejne 36 procent robi to przynajmniej przy 3/4 oglądanych programów.

Pomimo stosunkowo wysokiej liczby właścicieli DVR, którzy stwierdzili, że oglądają telewizję online gdzie reklam nie można ominąć, wielu z nich nie zwraca na te reklamy uwagi.

Program telewizyjny w sieci obejrzała połowa posiadaczy DVR. 38 procent z nich stwierdziło, że na internetowe reklamy zwraca mniejszą uwagę niż oglądając je w telewizji wobec zaledwie 9 procent twierdzących odwrotnie.

źródło: eMarketer

Autor: km

Więcej informacji: DVR

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas