Internet2011-06-20
1

Użytkownicy Twittera oczekują odpowiedzi od firm

Użytkownicy Twittera bardziej cenią sobie firmy mające konta w serwisie, które odpowiadają na ich pytania.

Z globalnego badania przeprowadzonego w maju tego roku przez firmę InboxQ wynika, że zdaniem ośmiu na dziesięciu użytkowników Twittera udzielane w serwisie odpowiedzi przez firmy są co najmniej tak samo godne zaufania jak od innych zwykłych członków społeczności.

Około 60 proc. respondentów stwierdziło także, że oczekuje od firm udzielania odpowiedzi za pośrednictwem popularnego mikrobloga.

Jednocześnie odpowiedzi od firm na Twitterze otrzymało tylko 21 proc. użytkowników Twittera mających mniej niż 100 oraz 41 proc. mających więcej niż 100 "followerów".

Badanie wykazało także, że marki chętniej odpowiadające na pytania użytkowników mogą liczyć na ich większą lojalność i skłonność do kupowania ich produktów czy usług.

Prawie 60 proc. respondentów stwierdziło, że byłoby bardziej skłonnymi do śledzenia na Twitterze marki, która udzieliła im odpowiedzi, a 64 proc. do dokonania od niej zakupu.

Autor:km

Więcej informacji:Twitter

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas