Reklama2014-08-12
0

Value Media: Piotr Pater na czele działu analitycznego, Marta Jereczek jako web analyst

Piotr Pater i Marta JereczekPiotr Pater i Marta Jereczek

Piotr Pater awansował w domu mediowym Value Media (należącym do Group One) na stanowisko chief web analyst. Zwolnioną przez niego funkcję web analyst objęła Marta Jereczek, która poprzednio pracowała w agencji Conversion.

Jako chief web analyst Piotr Pater będzie zarządzał działem analitycznym Value Media i odpowiadał za jego rozbudowę. - Biorąc pod uwagę nasze ostatnie sukcesy w pozyskiwaniu nowych biznesów i wyprzedzając oczekiwania rynku, chcemy rozbudować dział analityczny. To właśnie jego pracę wykorzystujemy w działaniach dla wszystkich klientów - komentuje Kamil Wiszowaty, business developmet & dtrategy director firmy.

Pater pracuje w Value Media od marca br. Wcześniej był związany z agencją Conversion i grupą radiową Eurozet.

Opuszczoną przez niego funkcję web analyst przejęła Marta Jereczek, która będzie obsługiwać w zakresie analityki mediowej najważniejszych klientów Value Media. Poprzednio przez ponad półtora roku zajmowała takie samo stanowisko w agencji Conversion. Ukończyła studia ekonomiczne w Szkole Głównej Handlowej.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas