Reklama2014-10-21
0

Value Media z internetową obsługą ING Życie

Dom mediowy Value Media (należący do grupy komunikacyjnej Group One) wygrał przetarg na obsługę ING Życie w internecie.

Value Media będzie odpowiadać dla ING Życie za strategię, kreację oraz prowadzenie działań z zakresu performance marketingu. Pierwszym zadaniem Value Media będzie stworzenie i wdrożenie nowej strategii SEM oraz przygotowanie nowych reklam i stron docelowych.

Value Media pracuje już przy rozpoczętej w zeszłym tygodniu kampanii pod hasłem „Zrób rakowi wspak” (przeczytaj o niej więcej).

Nie podano, które inne firmy brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia, ani na jak długo podpisały umowę Value Media i ING Życie.

Autor:tw

Więcej informacji:Value Media, ING Życie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas