Reklama2014-09-15
0

Value Media zareklamuje PLL LOT w Google

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT w wyszukiwarce Google na polskim rynku.

Value Media będzie odpowiadać dla PLL LOT za przygotowanie, wdrożenie i analizę strategii kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.

Nie podano, na jak długo została podpisana umowa ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

- Liczymy, że współpraca z domem mediowym pozwoli nam na jeszcze skuteczniejsze dotarcie przez kanał online’owy do potencjalnych klientów - tłumaczy Arkadiusz Gawryluk, kierownik ds. e-commerce w PLL LOT.

Domem odpowiadającym za planowanie i zakup pozostałych mediów do kampanii LOT-u pozostaje Universal McCann.

W czerwcu br. serwis LOT.com odwiedziło 281,1 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

Więcej informacji:LOT, linie lotnicze, PLL LOT, Value Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas