Telewizja2012-01-10
3

Vectra ma już ponad 800 000 abonentów

Sieć kablowa Vectra na koniec 2011 roku miała już niemal 804 tys. abonentów, czyli o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. Najdynamiczniej rośnie liczba użytkowników najnowszej usługi operatora, czyli internetu mobilnego.

W ciągu minionego roku Vectra pozyskała prawie 31 tys. nowych klientów. - Kilkanaście tysięcy przejęliśmy od innych operatorów oraz kilkanaście tysięcy przybyło nam w wyniku działań sprzedażowych - w tym w Warszawie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry. W ub.r. spółka kupiła m.in. sieć Netii zlokalizowaną w Bydgoszczy (więcej na ten temat).

Najpopularniejsza usługą Vectry jest obecnie telewizja cyfrowa, z której na koniec grudnia ub.r. korzystało już 386 tys. abonentów, czyli o 23,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie usługa telewizyjna sieci (analogowa i cyfrowa) miała 769 tys. abonentów. Oznacza to, że wyłącznie telewizję analogową operatora posiadało ok. 383 tys. klientów, o 10 proc. mniej niż rok temu.

>>> Ponad 100 miast z telewizją cyfrową Vectry

Drugą najpopularniejszą usługą pozostaje internet stacjonarny, z którego na dzień 31 grudnia 2011 roku korzystało niemal 332 tys. abonentów (wzrost o 18,4 proc.). Z kolei liczba klientów telefonu stacjonarnego to ok. 114 tys., czyli o 32,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Największą dynamikę wzrostu wykazał jednak wprowadzony do oferty w 2009 roku internet mobilny. Na koniec 2010 roku Vectra miała tylko 1,7 tys. klientów tej usługi, zaś na koniec ub.r. - już ponad 20 tys. Internet mobilny jest sprzedawany w pakiecie z innymi usługami (telewizyjnymi, telefonią i internetem stacjonarnym).

Autor:pp

Więcej informacji:Vectra

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas