Sieć kablowa Vectra na koniec I kw. br. miała już 405 tys. abonentów telewizji cyfrowej, o 22,3 proc. więcej niż rok wcześniej. To ponad połowa wszystkich klientów usług telewizyjnych sieci. Najdynamiczniej rośnie liczba abonentów telefonii stacjonarnej.
W sumie na koniec marca br. z usług Vectry korzystało niemal 812,9 tys. abonentów, czyli o 5,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Łączna liczba klientów telewizji cyfrowej i analogowej wyniosła zaś 772,8 tys., co oznacza wzrost o 3,8 proc. Abonenci posiadający usługę cyfrową stanowili już 52 proc. wszystkich klientów telewizji sieci.
>>> Vectra: mamy więcej kanałów niż UPC i Multimedia
Drugą najpopularniejszą usługą Vectry po telewizji był internet. Z jego wersji stacjonarnej na dzień 31 marca 2012 roku korzystało 344,6 tys. abonentów, czyli o 18 proc. więcej niż 31 marca 2011 roku. Z kolei internet mobilny miał 26,3 tys. klientów, co oznacza wzrost aż o 412,3 proc.
Relatywnie najbardziej wśród głównych usług, bo o 29,5 proc., wzrosła jednak liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec I kwartału br. z tej usługi korzystało 120,5 tys. klientów.