Reklama2020-09-24
4

Vectra zmienia logo i identyfikację wizualną. „Dodaliśmy energii”

Operator kablowy Vectra zmienił logo i identyfikację wizualną. Uprościł je i zdynamizował, wprowadzając nowe kolory przewodnie – żółty i niebieski. Ostatni taki lifting miał miejsce sześć lat temu.

Spółka na razie promuje zmianę filmem na YouTube i w mediach społecznościowych. Wkrótce jednak ruszyć ma szeroka kampania, promująca ją. W komunikacie skierowanym do odbiorców Vectra podkreśla, że zmiana loga jest konsekwencją innych zmian, jaki zaszły w ostatnich miesiącach. - Rok 2020 jest szczególnym czasem dla Vectry. W wyniku dołączenia Multimedia Polska do Grupy Vectra staliśmy się największym operatorem telewizji kablowej w Polsce – czytamy w nim. Multimedia zostały kupione przez Vectrę w lutym br. 

Firma zaznacza, że udostępnia stopniowo kolejne narzędzia, sprawiające, że kontakt z nią staje się prostszy i nowoczesny. - Zupełnie jak nasze nowe logo. Co zmieniliśmy? Po pierwsze, sam napis - dzięki zastosowaniu nowej, bardziej przyjaznej czcionki. A po drugie, dodaliśmy naszemu znakowi energii, które realizuje żółty obiekt graficzny symbolizujący literę „v” - informuje operator. Po rebrandingu logo uosabiać ma nowoczesność, dynamikę i otwartość.

Za nową, odświeżoną identyfikację wizualną oraz przygotowanie logotypu marki odpowiada Isobar Polska (Dentsu Aegis Network).

 

Poprzedni redbranding Vectra przeprowadziła w 2014 roku.  W 2018 roku grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł.

Autor:jk

Więcej informacji:Vectra, rebranding

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas