Technologie2011-03-31
0

Vectra stawia na Comarch BSS

Operator kablowy Vectra wybrał Comarch BSS jako główną platformę dla billingu, zarządzania relacjami z klientem, portalu self care oraz automatyzacji pracy zespołów w terenie.

Rozpoczęte w Vectra wdrożenie obejmuje: Convergent Billing, Customer Management, Self Care, Central Product Manager, Billing Mediation oraz Field Service Management. Wszystkie te produkty wchodzą w skład platformy Comarch BSS Suite, której najnowsza wersja została zaprezentowana klientom na początku tego roku.

Dzięki wybranemu rozwiązaniu Vectra chce skrócić czas uruchamiania nowych usług. Z biznesowego punktu widzenia, operator liczy na podniesienie jakości obsługi klienta.

Autor:km

Więcej informacji:Vectra, Comarch BSS

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas