Reklama2005-09-27
0

'Veni, vidi....Vitara!'

"Veni, vidi, vici" - to słynne powiedzenie stało się inspiracją dla Agencji Wizard przy stworzeniu strategii i kreacji launchu Nowej Grand Vitary.

Hasło Veni, vidi....Vitara! jako rozwiązanie zagadkowego "Veni, vidi..." pojawiło się po tygodniu od ekspozycji teaserów na billboardach oraz w prasie.  Odbiorcami kampanii są  aktywni i wykształceni ludzie, dla których ważne jest poczucie prestiżu. Nowa Grand Vitara poprzez swój charakter elegancji i niezależności jednoznacznie identyfikuje osobowość właściciela.

Kampania outdoorowa to  w sumie około 650 nośników backlight i frontlight w 15 aglomeracjach miejskich, natomiast  prasa obejmuje 15 tytułów opiniotwórczych i lifestylowych pism (m.in.: Politykę, Newsweek, Gazetę Wyborczą, Puls Biznesu, Twój Styl) oraz lokalne kampanie sprzedażowe.

Planowaniem i zakupem mediów dla Suzuki zajmuje się Pan Media Western.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas