Reklama2010-10-01
1

Verbena Głóg: Przyjaciel od serca

W prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa cukierków Verbena Głóg. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Przyjaciel od serca” – przygotowały firmy I.D.C. Polonia, Instytut Rozwoju Reklamy, Eura7, PRO Media House i Cappuccino PR.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Verbena Głóg – nowego smaku cukierków Verbena – podkreśla ich walory dla zdrowia. Przekaz pod hasłem „Przyjaciel od serca” promuje jednocześnie zdrowotne właściwości ekstraktu z głogu.

Akcja jest prowadzona w prasie (sampling, advertoriale) oraz internecie (reklamy w serwisach takich jak dooktor.pl, choroba.pl, kobieta.interia.pl, wedwoje.pl, kardiolo.pl i stronach z sieci 4 clover, działania w portalach społecznościowych).



Kreację kampanii – zaplanowanej do końca br. – przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House, działania na Facebooku prowadzi agencja interaktywna Eura7, a za obsługę public relations odpowiada agencja Cappuccino PR. Całą akcję koordynuje firma I.D.C. Polonia, do której należy marka Werbena.

Autor:tw

Więcej informacji:Verbena Głóg, Verbena

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas