Prasa2006-12-18
0

VFP Communications kupił 'Business Media'

VFP Communications zakupiło od katowickiej spółki Business Media Group dwumiesięcznik 'Business Media'.

Magazyn porusza tematy dotyczące szeroko pojętej branży artykułów reklamowych i promocyjnych.

Zarząd VFP poinformował, że nowe pismo doskonale wpasowuje się w portfolio spółki. Wydawca zamierza przekształcić je w miesięcznik. W ramach stałych rubryk tematycznych pojawią się: newsy, nowe produkty, relacje z targów, prezentacje firm, eventy, analizy, raporty, porady prawne i finansowe a także felietony.

Pierwszy numer magazynu w nowej szacie graficznej będzie zaprezentowany podczas corocznych targów RemaDays.

– Mam nadzieję, że nasza działalność ułatwi dialog między marketerami a producentami i dystrybutorami artykułów reklamowych. Wierzymy, że stworzymy nowy kanał wymiany informacji przyczyniając się do lepszego zrozumienia oczekiwań marketerów, oraz dostarczymy im szerokiej wiedzy o usługach i produktach oferowanych na rynku – powiedział dyrektor strategiczny VFP Communications Juliusz Donajski.

Pismo będzie dystrybuowane w prenumeracie i sprzedaży egzemplarzowej.

Zarząd VFP nie podał do publicznej wiadomości wartości transakcji.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas