Telewizja2011-10-17
7

VH1 European z polskimi reklamami, co z VH1 Polska?

Od listopada br. paneuropejski kanał muzyczny VH1 European emitować będzie polskie reklamy, sprzedawana przez Atmedia. Nadawca podtrzymuje też plany ponownego uruchomienia polskiej wersji VH1.

- Już od dłuższego czasu rozważaliśmy podobną opcję i od listopada 2011 chcemy ją zaoferować naszym partnerom. Wierzymy, iż VH1 European to stacja o dużym potencjale i że okaże się ona atrakcyjna dla naszych klientów, podobnie jak inne kanały w naszej ofercie - mówi nam Karina Łudź, specjalistka ds. PR w  Viacom International Media Networks.

VH 1 European to jedyny kanał nadający tę samą ramówkę w całej Europie. - W czasie, kiedy na polskim rynku emitowane będą reklamy w pozostałych krajach pojawią się inne treści, np. autopromocyjne - dodaje Łudź.

Atmedia sprzedaje czas reklamowy w VH1 European w ramach pakietów gwarantowanej widowni (Atmax, Atyour choice) oraz w ofercie Atsingle i cennikowej. Od listopada br. kanał będzie objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement. Stacja jest 59. kanałem w ofercie Atmedia.
 
VH1 European dociera ok. 30 mln gospodarstw domowych w 40 krajach. W Polsce kanał jest dostępny w ofercie m.in. Cyfrowego Polsatu, Cyfry+, platformy N oraz sieci kablowych Vectra i Inea.

Viacom nadal planuje powrót do rodzimej wersji VH 1 z polskimi teledyskami, o czym powiedziała po raz pierwszy w maju br. w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Viacom International Media Networks na obszar Emerging Markets (przeczytaj ten wywiad). - Plany są, ale nie potrafimy obecnie podać żadnych bliższych szczegółow - ucina Łudź.

Stacja VH 1 Polska nadawała do końca stycznia br.., gdy została zastąpiona przez kanał Comedy Central Family (więcej na ten temat). Powodem likwidacji VH 1 Polska była słaba oglądalność stacji.

Autor:pp

Więcej informacji:VH 1 European, VH 1 Polska

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas