Internet2020-08-10
1

ViacomCBS uruchomi usługę wideo na żądanie

ViacomCBS wkracza na rynek premium SVoD z nową usługą, która ma się pojawić w pierwszym kwartale 2021 r. na trzech „rynkach priorytetowych”. W ofercie znajdą się hity filmowe i klasyka, filmy dla dzieci, seriale fabularne premium, komedie i rozrywka oraz dokumenty.

Nowa usługa SVoD zostanie uruchomiona najpierw w Australii, Ameryce Łacińskiej i krajach skandynawskich. Będzie skierowana do odbiorców w każdym wieku i obejmująca ekskluzywne i biblioteczne treści pochodzące z portfolio marek ViacomCBS.

Na platformie będzie można zobaczyć premierowe seriale i programy pochodzące z Showtime, np. science fiction "Halo" czy "American Rust", a także "Guilty Party" i "The Harper House" z CBS All Access, usługi transmisji strumieniowej premium w USA.

Wdrożenie będzie przebiegać równolegle z ciągłym rozszerzaniem bezpłatnej, zawierającej reklamy usługi przesyłania strumieniowego ViacomCBS - Pluto TV. Ta platforma streamingowa zadebiutowała niedawno w hiszpańskojęzycznych krajach Ameryki Łacińskiej po wcześniejszych premierach w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Debiut w Brazylii i Hiszpanii planowany jest do końca 2020 r., a we Francji i Włoszech w 2021 r.

Nieznana nazwa i ceny

Oferta treści usługi SVoD będzie się różnić w zależności od rynku, na którym będzie działała, ale docelowo mają to być "tysiące godzin" z przebojami i klasycznymi filmami, dla dzieci, serialami fabularnymi premium, komediami i rozrywką oraz dokumentami.

ViacomCBS zapowiedział, że „ostatecznie będzie dążył do dopasowania lub przewyższenia ofertą innych usług przesyłania strumieniowego”.

- Uruchomienie usługi przesyłania strumieniowego o bardzo dużych rozmiarach będzie przełomem dla ViacomCBS i może pomóc nam stać się równie potężnym graczem w międzynarodowym streamingu, jak w telewizji linearnej - powiedział portalowi C21media David Lynn, prezes i dyrektor generalny koncernu mediowego.

- Będziemy oferować treści na światowym poziomie po bardzo konkurencyjnej cenie i jesteśmy przekonani, że będą one atrakcyjne dla widzów na całym świecie i zapewnią duży potencjał wzrostu na każdym rynku - dodał.

Nie wiadomo jeszcze, jak będzie nazywała się nowa platforma, ani jakie ceny za subskrypcję będzie oferowała. Ma zostać uruchomiona w 2021 r. w Australii, Ameryce łacińskiej, w tym w Argentynie, Brazylii i Meksyku oraz krajach skandynawskich.

Autor:bcz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas