Internet2022-02-15
1

Vienio, Michał Figurski i Katarzyna Zielińska w akcji „Kochaj siebie. Dla zdrowia.”

(fot. materiały prasowe)(fot. materiały prasowe)

Medonet i Onet (Ringier Axel Springer Polska) wraz z UN Global Compact Network Poland 14 lutego zainicjowały kampanię społeczną „Kochaj siebie. Dla zdrowia.”. Twarzami akcji są Katarzyna Zielińska, Vienio i Michał Figurski.

Celem kampanii jest zmotywowanie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia. Działania są prowadzone we współpracy z UN Global Compact Network Poland, którego Ringier Axel Springer Polska jest partnerem od 2019 roku i dzięki nowej kampanii wspiera realizację celu nr 3 agendy ONZ – Dobre Zdrowie.

Misją marki Medonet jest aktywne działanie na rzecz poprawy zdrowia Polaków, w tym edukacja i profilaktyka. Dlatego w akcji „Kochaj siebie. Dla zdrowia.” serwis połączył siły z Onetem, który dociera do niemal 20 milionów użytkowników miesięcznie, by wspólnie namówić Polaków do dbania o siebie i swoje zdrowie.

„Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie. Gdy kochamy - akceptujemy, wybaczamy błędy, troszczymy się i dbamy. Także o swoje ciało i umysł. Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, to dbanie o własne zdrowie - fizyczne i psychiczne - nie wychodzi nam najlepiej. Mam więc nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla samych siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy” – mówi Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl.

Czytaj też: Diana Żochowska, szefowa Medonet: Stawiamy na explanatory journalism i uważne słuchanie odbiorców

Na stronie Kochajsiebie.medonet.pl czytelnicy znajdą materiały dotyczące czterech kluczowych obszarów: zdrowia fizycznego, zdrowia psychicznego, zdrowej diety oraz dbania o zdrowe nawyki.

Kampanię wspierają znane osobowości: Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski. Gwiazdy, które wystąpiły w kampanii podkreślają, że miłość do siebie i do swojego ciała oraz akceptacja siebie i zdrowe podejście do życia, to pierwszy krok do zdrowia fizycznego i psychicznego.

Początek kampanii zaplanowano na 14 lutego. W ramach akcji pojawiły się także quizy, akcje specjalne w social mediach oraz na Tik Toku. Kampania promowana jest również w kanałach własnych Ringier Axel Springer Polska. Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiedzialna była agencja 2koma7.

Według badania Mediapanel, w październiku ub.r. Medonet.pl odwiedziło 11,19 mln internautów, co dało 37,81 proc. zasięgu. Serwis jest liderem zasięgowym wśród platform o zdrowiu i medycynie.

Autor:jsx

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas