Reklama2011-11-23
5

VIII Mikołajkowy Blok Reklamowy w telewizji i w internecie (wideo)

Polsat po raz ósmy organizuje akcję Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki niej, pieniądze zebrane z reklam nadanych 6 grudnia przed "Wydarzeniami", otrzymają podopieczni Fundacji Polsat. Po raz pierwszy akcja odbędzie się też w internecie.

Wysokość kwoty, jaką reklamodawcy przekażą na rzecz chorych dzieci, zależeć będzie od tego, ile osób obejrzy blok. Jego widownia obliczona zostanie na podstawie danych telemetrycznych Nielsen Audience Measurement.

W tym roku po raz pierwszy poza Polsatem we wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 Mikołajkowy Blok Reklamowy emitowany będzie też w ramach aplikacji internetowej ipla. Widownia reklam w internecie doliczona zostanie do widowni telewizyjnej, określając wartość ostatecznej kwoty, która otrzymają podopieczni Fundacji Polsat.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcają cztery spoty z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego, który występuje w nich w roli Świętego Mikołaja i szefa “Wydarzeń” Jarosławy Gugały. W spotach pojawiają się materiały o przedstawicielach różnych zawodów, szykujących się do oglądania Bloków, przygotowane przez dziennikarzy “Wydarzeń”: Monikę Zalewską, Piotra Czecha, Grzegorza Kępkę oraz Monikę Miller z Polsat News.





Spoty emitowane są od wtorku 22 listopada br. w głównym Polsacie, w kanale Polsat News, a także w ipli. Zostały przygotowane w całości przez nadawcę.


W zeszłym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało średnio 6,18 mln widzów, co dało Fundacji Polsat kwotę wynoszącą ok 1,59 mln zł. (więcej na ten temat). W sumie przez siedem lat organizowania akcji zebrano prawie 6,5 mln zł. Pieniądze te zostały w całości przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci.

Autor:pp

Więcej informacji:Mikołajkowy Blok Reklamowy

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas