Reklama2012-06-21
0

Viral TNT „A dramatic surprise on a quiet square” z pięcioma Złotymi Lwami (wideo)

Kampania belgijskiej telewizji TNT oparta na spocie wirusowym „A dramatic surprise on a quiet square” zdobyła pięć Złotych Lwów oraz jednego Brązowego na festiwalu Cannes Lions. Akcję przygotowała agencja Duval Guillaume Modem z Antwerpii.

Kampanii TNT przyznano dwa Złote Lwy w kategorii promo & activation (za „Best New Product Launch/Re-Launch or Multi-Product Promotion at Retail” oraz „Publications & Media”) oraz po jednym w kategoriach PR (za „Best Use of Live Events and/or Stunts”), media (za „Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising”) oraz outdoor (za „Ambient Stunts & Live Advertising”), a także Brązowego Lwa w kategorii direct (za „Strategy of Product Launch”).

>>> Polacy zwycięzcami Young Lions na festiwalu Cannes Lions

Głównym elementem akcji, rozpoczętej w połowie kwietnia br., był spot wirusowy pokazujący, jak pewne spokojne flamandzkie miasteczko staje się świadkiem i bohaterem dramatycznych wydarzeń, w których uczestniczą załoga ambulansu, mężczyźni walczący na pięści, policjanci i drużyna futbolu amerykańskiego. Filmik do tej pory zanotował na YouTubie ponad 35 mln odsłon.

>>> DDB Warszawa z dwoma Srebrnymi Lwami za rozkład jazdy McDonald’s
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas