Biznes2014-11-13
0

Visa: kontekstowe oferty powiązane z kartami płatniczymi, w Polsce w 2015 r.

czekaj...czekaj...

Organizacja Visa zawarła sojusz z firmą edo interactive, służący wykorzystaniu potencjału rynku ofert kontekstowych powiązanych z kartami płatniczymi.

Wkrótce rozpocznie się wdrażanie wspólnej usługi w Wielkiej Brytanii, gdzie zostanie ona zaoferowana na szeroką skalę na początku 2015 r. Drugim krajem w Europie, który wdroży tę usługę w przyszłym roku, będzie Polska. Nowe rozwiązanie ma umożliwić detalistom kierowanie do konkretnych klientów, za ich zgodą, spersonalizowanych ofert dopasowanych do ich preferencji zakupowych.

Użytkownik karty Visa po przystąpieniu do programu i dokonaniu płatności będzie mógł korzystać z ofert dopasowanych do jego zainteresowań, dostępnych w każdym miejscu i przy użyciu dowolnego urządzenia. W przypadku rabatów, zwrot części kwoty zakupu na rachunek karty nastąpi zaraz po rozliczeniu transakcji.

Natomiast korzyści z platformy dla firm handlowo-usługowych to możliwość dotarcia do precyzyjnie dobranej grupy klientów oraz zaoferowania rabatów w oparciu o transakcję dokonaną kartą Visa.

Firma edo interactive współpracuje przy tworzeniu i dostarczaniu takich ofert z ponad 200 bankami i ponad 1000 detalistów w USA.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas