Reklama2009-02-12
0

Visa wybrała Publicis Dialog

Agencja Publicis Dialog wygrała przetarg na obsługę europejskichdziałań w zakresie marketingu bezpośredniego firmy Visa.

W pokonanym polu zostawiła ona agencje Inferno i Saatchi &Saatchi X, które już wcześniej pracowały dla Visy, podczas gdy dlaPublicis Dialog będzie to pierwsza współpraca z firmą.

Zadaniem Publicis Dialog będzie przygotowanie kampaniizachęcającej konsumentów do korzystania przy mniejszychtransakcjach z kredytowych i debetowych kart Visy zamiast zgotówki.

Obejmująca promocję sprzedaży, marketing bezpośredni, a takżedziałania w sferze cyfrowej kampania będzie prowadzona na wybranycheuropejskich rynkach.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Publicis Dialog, Visa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas