W sierpniu br. liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu była"Vita - Magazyn o Zdrowiu" (Edipresse Polska), jednak tytuł tenzanotował największy spadek w segmencie. W górę poszła sprzedażtrzech pism.
Sprzedaż ogółem "Vity" w sierpniu br. wyniosła 92 065 egz. ibyła o 25 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska),który sprzedał się w ilości 78 543 egz. (wzrost o 8 proc.). Napozycji trzeciej znalazła się "Super Linia" (Quadro Media), którejsprzedaż w sierpniu br. w porównaniu do sierpnia ub. r. wzrosła o20 proc. i wyniosła 48 618 egz.
Zobacz tabelęPorównując dane miesiąc do miesiąca, najwięcej straciłmiesięcznik "Vita - Magazyn o Zdrowiu", a najwięcej zyskało pismo"Żyjmy dłużej".
Zobacz tabelę