Reklama2010-04-27
0

Vitax: Eksplozja owocowości! (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii herbat Vitax. Akcję pod hasłem „Eksplozja owocowości!” przygotowały agencja reklamowa Schulz Brand Friendly i dom mediowy OMD.

Prowadzona obecnie kampania herbat Vitax reklamuje ich nową linię Superfruits. Przekaz podkreśla, że łączy ona walory smakowe i korzyści zdrowotne, ponieważ zawiera więcej antyoksydantów niż przeciętna herbata. Spot pod hasłem „Eksplozja owocowości!” łączy standardowe ujęcia z animacją 3D.

Reklama od 19 kwietnia jest emitowana w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych z pakietu AT Media. Kreację kampanii – zaplanowanej do 16 maja – przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas