Reklama2014-03-07
0

Vitrum Vision reklamowane jako „chroniące oczy przed zmęczeniem” (wideo)

Shutterstock.comShutterstock.com

Rozpoczęła się kampania reklamująca suplement diety Vitrum Vision. Działania przygotowały i koordynują firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios oraz IQ Media.

Kampania Vitrum Vision podkreśla, że jest to suplement diety, który wzmacnia oczy i chroni je przed działaniem szkodliwych czynników.

Spot emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Poslat) oraz w kanałach tematycznych.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a reżyserią - Damian Pietrasik, a produkcją - Alvernia Studios. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media.

Autor:jj

Więcej informacji:Vitrum Vision

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas