Prasa2004-07-05
0

VIVA! bez naczelnego

Jacek Rakowiecki opuścił dwutygodnik VIVA!, Edipresse zapowiada spore inwestycje w ten tytuł

Jacek Rakowiecki, twórca sukcesu "Vivy!", nie jest już naczelnym tego dwutygodnika. Jak wynika z nieoficjalnych informacji powodem dymisji był konflikt Rakowieckiego ze sprowadzoną z Ameryki dyrektor kreatywną, która decydowała o kształcie ostatnich numerów magazynu. 

W piątek wydawnictwo Edipresse poinformowało, że z powodu odejścia z Wydawnictwa Jacka Rakowieckiego, ogłasza konkurs na to stanowisko. Do czasu jego rozstrzygnięcia kierowanie redakcją powierzono Katarzynie Montgomery, awansowanej na stanowisko 1-go zastępcy redaktora naczelnego.

Tymczasem Edipresse Polska zapowiada spore inwestycje  w dwutygodnik VIVA!, które jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji są spowodowane spadkiem sprzedaży VIVY i ucieczką reklamodawców.

Na jesień Edipresse Polska zaplanowało dla VIVY! dwie równoległe kampanie promocyjne: sprzedażową, opartą na standardowych działaniach, jak reklama TV, dołączanie filmów na DVD i innych gadżetów do nakładu; oraz multimedialną kampanię imagową. Celem kampanii imagowej jest dodatkowe umocnienie pozycji VIVY! tam gdzie już jest ona mocna: wśród czytelników młodych, aspirujących, z wiarą, że mogą być tak wyjątkowi jak bohaterowie VIVY!

Wydawca planuje również odświeżenie samego pisma. Zespół VIVY! pracuje nad tym projektem przy wsparciu Anne Alexander, która dołączyła w połowie czerwca do zespołu Edipresse Polska jako Dyrektor Kreatywny. Anne pracowała z sukcesem dla czołowych pism dla kobiet z rynku amerykańskiego: Prevention, Natural Health, Self, Shape, Vogue: ostatnio była odpowiedzialna jako Vice President za rozwój zawartości serwisów AOL UK, Time Warner, Londyn.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas