Prasa2006-12-27
0

VIVA dogania Wprost

W listopadzie 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "VIVY".

"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 11 262 729 zł, czyli o prawie 0,7 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu uplasował się dwutygodnik Viva!, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 843 866 zł (prawie 5 mln zł więcej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka”  - 10,03 mln zł (spadek o 0,88 mln zł).

Tuż za podium znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 9,46 mln zł (spadek o 0,02 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w listopadzie razem 224,08 mln zł, czyli o 12 proc. więcej niż w listopadzie 2005 r. 
 
Zobacz tabelę>5 788 600 złGALA5 557 040 złPRZYJACIÓŁKA5 248 636 złTELE TYDZIEŃ4 868 148 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas