W listopadzie 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "VIVY".
"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 11 262 729 zł, czyli o prawie 0,7 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu uplasował się dwutygodnik Viva!, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 843 866 zł (prawie 5 mln zł więcej niż rok wcześniej).
Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka” - 10,03 mln zł (spadek o 0,88 mln zł).
Tuż za podium znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 9,46 mln zł (spadek o 0,02 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w listopadzie razem 224,08 mln zł, czyli o 12 proc. więcej niż w listopadzie 2005 r.
Zobacz tabelę>
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.