Prasa2022-11-25
10

„Viva!” i Itaka zaczynają współpracę, powstał katalog turystyczny premium. Maria Dębska ambasadorką akcji

Okładka katalogu turystycznego, który powstał w wyniku współpracy „Vivy!” i ItakiOkładka katalogu turystycznego, który powstał w wyniku współpracy „Vivy!” i Itaki

Magazyn „Viva!” i biuro podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.

Katalog zawiera specjalne oferty Hotels&Deals, pakiet ITAKAsmart oraz „Poznajmy się” - propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów  (w tym hotele w formule „adults only”, „LGBT Friendly”, wycieczki „Kameralne podróże”, „Wakacje pod palmami” oraz „No limits”).

- Łącząc kompetencje i doświadczenie obu kultowych brandów, chcemy sprawić, by świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. By możliwe były podróże - z naszą pomocą i rekomendacją - w najdalsze zakątki, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami - komentuje Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika „Viva!”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W ofercie katalogu klienci znajdą także m.in. najmodniejsze kurorty, słynne resorty, a także ciekawe destynacje, które warto odwiedzić.

- Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych Klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy - dodaje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.

Premiera katalogu odbyła się w czwartek, 24 listopada. Jest dostępny w salonach firmowych i biurach sprzedaży Itaka w całym kraju.

Hasło przewodnie katalogu brzmi „Cały ten świat!”. Ambasadorką wspólnego projektu „Vivy!” i Itaki jest aktorka Maria Dębska.

Za kreację i  promocję projektu odpowiada zespół Burda Media. Promocja katalogu potrwa od listopada 2022 roku do października 2023 roku i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Viva!, Itaka

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas