Prasa2011-03-17
1

“Viva!” o modzie z filmami i kampanią

Najnowszy numer dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska), który ukazał się w czwartek 17 marca br., poświęcony jest modzie. Do części nakładu magazynu dołączono płyty DVD z filmami, a wydanie wspiera kampania reklamowa.

Wydanie zawiera m.in. sesję kreacji zaprojektowanych przez największych polskich kreatorów mody oraz sesję Karla Lagerfelda i Joanny Przetakiewicz. Pismo liczy 196 stron, ma lakierowaną okładkę i jest klejony.

Numer ukazał się w nakładzie 250 tys. egz.: z czego 155 tys. egz. bez dodatku w normalnej cenie 5,99 zł, do 55 tys. egz. dołączono płytę DVD z filmem “Social Network” - mutacja ta kosztuje 29,99 zł, a kolejne 40 tys. egz. ukazało się z płytą DVD z filmem “Wojna Charliego Wilsona” i kosztuje 9,99 zł.

Kampania reklamowa najnowszej “Vivy!” obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radio (Radio Zet, Chilli Zet, RMF FM i Radio PiN), internet (Wp.pl i Onet.pl) oraz punkty sprzedaży prasy (Empik, HDS i Tabak). Kampanię przygotował wydawca, a zaplanował ZenithOptimedia Group.

Autor:pp

Więcej informacji:Viva!, moda

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas