Telewizja2010-07-12
4

Viva Polska liderem, 4fun.tv traci najwięcej

Najchętniej oglądanym kanałem muzycznym w czerwcu br. była telewizja Viva Polska. Zanotowała on jednak spadek podobnie jak pozostałe stacje z kategorii. Najbardziej w dół poszybowały wyniki 4fun.tv.

Udział stacji Viva Polska w zeszłym miesiącu wyniósł 0,61 proc. i był niemal taki sam jak rok wcześniej. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się kanał 4fun.tv, którego udział spadł o 38,1 proc. do 0,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Trzecie miejsce zajął kanał VH1 Polska. Jego wynik zmalał o 25,7 proc. do 0,11 proc. Stało się tak, mimo, że stacja zrezygnowała z emisji muzyki popołudniami i wieczorami, wstawiając w to miejsce seriale komediowe. Dalej w rankingu znalazły się nie monitorowane rok wcześniej kanały Eska TV z 0,09 proc. udziału i Rebel.tv ze śladowym wynikiem na poziomie 0,01 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów w wieku 13-29, czyli w docelowej grupie dla młodzieżowych kanałów muzycznych, udziały wymienionych stacji były wyższe. Liderem także była Viva z udziałem wynoszącym aż 2,33 proc. po wzroście o 8,7 proc. Dalej uplasowały się: 4fun.tv (0,63 proc. udziału, spadek o 26,5 proc.) i VH 1 (0,31 proc., - 19,2 proc.). 

Zobacz tabelę


Udział rozrywkowo-muzycznego MTV Polska w czerwcu br. wyniósł wśród wszystkich widzów 0,26 proc. po spadku o 8,1 proc. W grupie 13-29 stacja ta też zanotowała spadek, ale mniejszy - wyniósł on 5,7 proc., a sam udział ukształtował się na poziomie 1,07 proc.

Zobacz tabelę


Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.

Autor:pp

Więcej informacji:Viva Polska, 4fun.tv, kanał muzyczny

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas