Najpopularniejszym kanałem muzycznym była w marcu Viva Polska z 0,54 proc. udziału w rynku. Wynik stacji był jednak niższy niż przed rokiem. Mocno w górę poszybował Rebel.tv.
Wśród ogółu widzów liderem była Viva Polska. Druga pozycja z 0,3 proc. udziału przypadła 4FunTV (wzrost o 46,4 proc.). Zyskała też Eska TV (do 0,09 proc. udziału), ale największy wzrost przypadł Rebel.tv (+ 266,7 proc.). Młodzieżowo-rozrywkowy kanał MTV Polska zanotował 0,24 proc. udziału w rynku.
Zobacz tabelę
Viva Polska była w marcu także liderem w grupie 13-29 (1,47 proc. udziału). Na dalszych miejscach 4FunTV (0,87 proc. udziału) oraz Eska TV (0,21 proc. udziału). Rekordowy wzrost przypadł Rebel.tv (+ 3000 proc.).
Najpopularniejsze na kanale Viva Polska były pozycje takie jak „Disco ponad wszystko”, „Viva hits Polska” oraz „Club Charts”.
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.