Liderem kanałów muzycznych i młodzieżowych była w maju Viva Polska. Największy wzrost przypadł jednak 4fun.tv i Rebel.tv.
Viva Polska wśród ogółu widzów miała w maju 0,58 proc. udziału w rynku, czyli o 4,4 proc. mniej niz rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazła się stacja 4fun.tv (0,27 proc. udziału w rynku), która zanotowała wzrost aż o 61,3 proc.. Dużo zyskał także Rebel.tv, który poszybował w górę o 50 procent.
Zobacz tabelę
Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia liderem także była Viva Polska (1,7 proc. udziału). Liderem wzrostu z 0,81 proc. udziału okazała się 4fun.tv (+46,7 proc.). Stracił kanał MTV Polska (0,7 proc. udziału; - 25,2 proc.).
Najpopularniejsze na Viva Polska były pozycje takie jak „Kolejno odlicz”, „Disco ponad wszystko” oraz „Power Lista”.
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.