Viva Polska była w sierpniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych, ale zanotowała spadek udziału w rynku. Do góry poszła natomiast widownia VH 1 Polska.
W zeszłym miesiącu Viva miała wśród ogółu widzów 0,82 proc. udziału, o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajął kanał 4fun.tv, który zanotował jeszcze większy spadek (o 20,9 proc.) do 0,24 proc. Nieduży wzrost w tej grupie zanotował kanał VH 1 Polska, który od niedawna poza muzyką nadaje seriale komediowe – jego udział wzrósł o 2,3 proc. do 0,18 proc.
Zobacz tabelę
Z kolei wśród widzów między 13. a 29. rokiem życia udział Viva Polska wyniósł 2,67 proc. (+1,5 proc.), a 4fun.tv – 0,7 proc. (- 9,2 proc.). W tej grupie trzecie miejsce zajęła Eska TV z udziałem wynoszącym 0,59 proc. Udało jej się wyprzedzić kanał VH 1 Polska, lidera wzrostu w 13-29, którego udział wzrósł o 49,5 proc. do 0,5 proc.
Młodzieżowy kanał MTV Polska wśród ogółu widzów zanotował 0,39 proc. udziału, zaś w grupie docelowej - 1,31 proc. – w obu przypadkach stacja zanotowała wzrost.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.