Telewizja2010-11-10
3

Viva Polska liderem, w górę VH1

Liderem stacji muzycznych była w październiku Viva Polska. Najsłabsze wyniki w segmencie zanotował Rebel.tv - kanał ogląda średnio 587 widzów.

Wśród widzów powyżej 4 roku życia Viva Polska miała 0,59 proc. udziału (wzrost o 7,9 proc.). Na drugiej pozycji znalazła się stacja 4FunTv z 0,19 proc. udziału w rynku (wzrost o 1,6 proc.). Eska TV miała 0,071 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Muzyczno – komediowy VH1 miał w październiku 0,15 proc. udziału (wzrost o 44,7 proc.), zaś rozrywkowo - młodzieżowy kanał MTV – 0,3 proc. udziału (wzrost o 30,6 proc.).
 

Zobacz tabelę

 

W grupie 13-29 Viva Polska zanotowała 1,62 proc. udziału (-3,5 proc.). Ostatnia pozycja przypadła Rebel.tv (0,018 proc. udziału). Duży wzrost zanotował VH1 – emitujący od kwietnia pasmo Comedy Central Family (0,41 proc. udziału ; wzrost o 81,7 proc.). 

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądane na kanale Viva Polska były Teledyski. Dużym zainteresowaniem cieszył się także program „Hot or not”. 

Zobacz tabelę


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.

Autor:ks

Więcej informacji:Viva Polska, VH1, stacja muzyczna, Rebel.tv

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas