Liderem kanałów muzycznych we wrześniu była Viva Polska z 0,64 proc. udziału w grupie 4+ oraz 2,03 proc. wśród widzów między 13 a 26 rokiem życia. Najwięcej w obu grupach straciła stacja 4fun.tv.
Viva Polska miała we wrześniu średnio 36 tys. widzów, drugi w zestawieniu kanał 4fun.tv przyciągał średnio 11 tys. osób (0,2 proc. udziału). Podium zamyka VH1 z 7,7 tys. widzów i 0,14 proc. udziału. Z kolei rozrywkowy kanał MTV Polska gromadził w ubiegłym miesiącu 15,9 tys. osób (0,28 proc. udziału).
Zobacz tabelę
Wśród widzów między 13 a 26 rokiem życia pierwsza była Viva Polska (18,7 tys. widzów i 2,03 proc. udziału). Liderem wzrostu okazał się kanał VH1 Polska (3,56 tys. widzów i 0,39 proc. udziału;+ 35 proc.), najwięcej straciła stacja 4fun.tv (11,1tys. widzów i 0,2 proc. udziału; -14 proc.).
Najpopularniejszą pozycją kanału Viva Polska we wrześniu okazał się program „Hot or not” (140 tys. widzów i 1,71 proc. udziału). Na podium znalazły się także Viva Hits Polska oraz lista Chartsurfer.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.