Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki smartfonów vivo związana ze sponsoringiem Polskiego Związku Narciarskiego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rozwiń skrzydła”, przygotowały firmy marketingowe 2012 Agency i Film Produkcja.
Spot z kampanii pokazuje, że polscy skoczkowie wbrew stereotypom udowadniają, że Polacy mogą latać. W reklamie oprócz czołowych skoczków z naszej drużyny, m.in. Kamila Stocha, Piotra Żyłę i Dawida Kubackiego, pojawiają się młodzi zawodnicy oraz kibice, którzy oglądają i słuchają transmisji konkursów i cieszą się po sukcesach.
Firma vivo na początku października ogłosiła kontrakt sponsorski z Polskim Związkiem Narciarskim, jej marka została oficjalnym smartfonem reprezentacji w skokach narciarskich.
Kultura | Marek Rudziński i Igor Błachut skomentują skoki narciarskie w TVN. Edward Miszczak: od wielu lat marzyliśmy o sporcie |
- Dla Polaków skoki symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem - podkreślił Michał Opłocki, rzecznik vivo Polska.
- Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią "More Local, More Global", jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce - dodał.
Akcja reklamowa, pod hasłem „Rozwiń skrzydła”, obejmuje m.in. telewizję i internet.
Kreację kampanii zajęła się agencja reklamowa 2012 Agency, a produkcją spotu - dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją - Human Ark. Spot nakręcił Michał Englert, a wyreżyserował Kuba Michalczuk.