Prasa2018-09-06
22

„Vogue Polska”: Łukasz Modelski odchodzi, Bartosz Gorzejewski i Adam Kaczyński szefami

Łukasz ModelskiŁukasz Modelski

Łukasz Modelski i Visteria zakończyli trwającą ponad rok współpracę dotyczącą polskiej edycji „Vogue’a”. Natomiast Bartosz Gorzejewski objął w firmie funkcję szefa rozwoju produktu Vogue.pl, a Adam Kaczyński - szefa produkcji.

Od lipca ub.r. Łukasz Modelski współpracował z Visterią jako konsultant do spraw wydawniczych „Vogue’a”, który na polskim rynku zadebiutował w lutym br.

- Po ponadrocznej pracy uznaliśmy wspólnie misję Łukasza w Visterii za zakończoną. Magazyn został sprawnie i z sukcesem wprowadzony na rynek, jego jakość wydawnicza jest na najwyższym poziomie, dystrybucja i prenumerata są dobrze zorganizowane, czas na kolejne etapy rozwoju - mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa. - Moja trwająca od lipca zeszłego roku misja w Vogue Polska rzeczywiście została wypełniona - dodaje Łukasz Modelski.

Wcześniej Modelski pracował przez 11 lat w Wydawnictwie Bauer (był tam m.in. zastępcą redaktora naczelnego „Twojego Stylu”) oraz przez pół roku w Marquard Media Polska jako dyrektor wydawniczy. Nie podano, jakie obecnie ma plany zawodowe

Bartosz Gorzejewski i Adam Kaczyński szefami w „Vogue”

Jednocześnie w Visterii utworzono dwa stanowiska dyrektorskie. Bartosz Gorzejewski został szefem rozwoju produktu Vogue.pl, będzie odpowiadał m.in. za poszerzenie oferty reklamowej serwisu.

Gorzejewski poprzednio przez ponad dwa lata pracował w Grupie Onet-RAS Polska, m.in. jako product sales manager i product manager. Wcześniej zajmował stanowiska w pionach sprzedaży firm z różnych branż, m.in. NewLife Food Factory, Delisam i Berabook.pl.

Z kolei Adam Kaczyński jako szef produkcji będzie odpowiadał za procesy związane z wydawaniem „Vogue’a”, współpracą z drukarniami i dystrybucją. Wcześniej przez 20 lat był związany z Marquard Media Polska, pełnił tam m.in. funkcję dyrektora produkcji i studia foto.

To kolejne zmiany personalne w Visterii. Dwa miesiące temu Hanna Rydlewska awansowała na stanowisko dyrektora działu internetowego, a do redakcji Vogue.pl dołączyli Barbara Czyżewska, Anna Konieczyńska-Dobrosielska i Mateusz Golis.

Polska edycja „Vogue’a” nie została zgłoszona do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Visteria podała, że pierwszy numer miesięcznika sprzedał się w 180 tys. egz., w tym 10 tys. w prenumeracie. Według danych Kantar Media cennikowe wpływy reklamowej z pierwszych trzech numerów magazynu wyniosły 32,21 mln zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas