Reklama2004-01-23
0

Voksvagen Golf V atakuje

"Zauroczenie, Poruszenie, Fascynacja i Olsnienie" - to cztery hasła towarzyszące wprowadzeniu na rynek nowego modelu Voksvagena Golfa V

"Zależało nam na stopniowaniu napięcia w tej kampanii"- mówi Leszek Kempiński- PR Manger Kulczyk Tradex. Dlatego kolejne eventy zapoznające klientów z produktem odbywają się pod innym tytułem, wyrażającym emocje, jakie towarzyszą oczekiwaniu na nowy model. 19 stycznia zakończył się pierwszy etap pod nazwą "Zauroczenie", który umożliwił dziennikarzom odbycie jazd testowych w towarzystwie pięknych, eleganckich i inteligentnych kobiet "Agentek Golfa". Następne etapy kampanii "Poruszenie" i "Fascynacja" stanowią prezentacje regionalne i wydawnicze w Dębowej Górze (k. Płocka), Kraskowie (k. Wrocławia) i w Warszawie. Uroczysta premiera modelu m.in. dla klientów flotowych, biznesmenów, artystów i dziennikarzy pod kulminacyjnym hasłem "Olśnienie" odbędzie się 5 lutego w biurowcu Warta Tower.

Całościowo za wprowadzenie projektu eventów odpowiedzialna jest poznańska agencja reklamowa "Afekt".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas