Reklama2009-08-15
0

Volkswagen łagodzi ton reklam Golfa (wideo)

Po zalewie skarg na reklamę z walczącymi z naukowcem klonami,Volkswagen przygotował dużo łagodniejszą kampanię promującą markęGolf.

Przypomnijmy, że w styczniu tego roku brytyjski regulator rynkureklamowego ASA (Advertising Standards Authority)otrzymał ponad tysiąc skarg na reklamę nowego modelu samochoduVolkswagen Golf.

Widzowie byli przede wszystkim oburzeni nadmiernym poziomemprzemocy zaprezentowanym w spocie, w którym "główny projektant"auta walczy ze swoimi klonami w stylu znanym z serii filmów'Matrix'.

Liczba złożonych na reklamę skarg była piątą najwyższą whistorii brytyjskiego rynku, a ASA zakazała emisji spotuprzed godziną 21.




Teraz Volkswagen, najwyraźniej nauczony tamtymdoświadczeniem, postanowił uderzyć w dużo łagodniejszetony i przygotował na rynek brytyjski o wiele bardziej subtelnąkampanię promującą Golfa VI.

Premierowy spot w ramach kampanii 'Like a Golf' zawiera serięcodziennych scen, w których ludzie porównują inne marki samochodówdo VW Golfa. Reklamę kończy hasło "Why drive something like a Golf,when you can drive a Golf?" ("Po co jeździć czymś podobnym doGolfa, skora można jeździć Golfem?").

Oba spoty przygotowała agencja reklamowa DDBLondon.

źródło: guardian

Autor:km

Więcej informacji:Golf, Volkswagen

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas