Reklama2018-08-10
4

Volkswagen reklamowany jako „taki jak ja” (wideo)

Pod hasłem „Mój Volkswagen jest taki jak ja” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Volkswagen. Przygotowały ją firmy marketingowe DDB&Tribal i PHD Rocket.

Kampania podkreśla niskie koszty eksploatacji samochodów Volkswagen. Poszczególne reklamy pokazują, że każde auto tej marki - podobnie jak jego właściciel w różnych sytuacjach życiowych - mało spala, korzysta z serwisu rzadko, podróżuje tanio, jest oszczędny, niewiele traci z wiekiem.

 

Jest to kontynuacja kampanii pod hasłem „Twoje Centrum Oszczędności” realizowanej pod koniec ub.r.

Nowa akacja reklamowa obejmuje internet, przede wszystkim social media.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa DDB&Tribal, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.


Autor:tw

Więcej informacji:Volkswagen, samochody

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas