Reklama2011-02-28
1

Volvo V60 kombi: Otwórz się na przygodę (wideo)

W internecie trwa kampania reklamowa nowego Volvo V60 kombi. Akcję pod hasłem „Otwórz się na przygodę” przygotowały firmy K2 Internet i Mindshare Polska.

Internetowa kampania reklamowa nowego modelu Volvo V60 kombi jest oparta na formacie wideo expand videostitial. Początkowo wyświetla się obrandowany teaser, który – po najechaniu na niego przez internautę – rozwija się do pełnoekranowego wideo, dopasowując się do rozdzielczości okna przeglądarki.





Akcja pod hasłem „Otwórz się na przygodę” od 7 lutego jest prowadzona na stronach z sieci reklamowej V2Media, m.in. witrynach motoryzacyjnych.

Kreację kampanii – zaplanowanej do 6 marca – przygotowała agencja interaktywna K2 Internet, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:km

Więcej informacji:Volvo V60 kombi, Volvo V60, Volvo

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas