Prasa2008-12-07
0

W ciągu roku o 10 proc. spadła sprzedaż 'Polski'

W październiku spadła sprzedaż większości największych gazetregionalnych - zmiana na pozycji lidera. Łączna sprzedaż tytułówpod marką 'Polska' wyniosła 321 tys. egz. - najwyższą osiągnęła'Polska Dziennik Zachodni' - 81 762 egz., a najmniejszą 'PolskaKoszalin' - 518 egz. - raport portalu Wirtualnemedia.pl

Zmiana lidera na rynku gazet regionalnych. Pozycję numeru jedenstracił "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), którego sprzedażogółem wyniosła w październiku b.r. 81 762 egz. (spadek o 3,6 proc.w stosunku do analogicznego okresu w 2007 r.) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na pierwsze miejsce awansowała gazeta "Gazeta Pomorska" (GazetaPomorska Media) - 82 918 egz. (rok wcześniej 83 634 egz.) a natrzecim uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 53 716egz.

Zobacz tabelę

Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (na rynku od 15.października 2007r.) wyniosła w październiku 321 tys. egzemplarzy -najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 81 762egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 518 egz. Rok temuosiemnaście tytułów wchodzących w skład projektu"Polska" miałośrednią sprzedaż na poziomie 359 tys. egz.

Zobacz tabelę





Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to wzrosła sprzedażwiększości dzienników regionalnych.

Zobacz tabelęZobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas