W listopadzie spadła sprzedaż większości największych gazetregionalnych. Łączna sprzedaż tytułów pod marką 'Polska' wyniosła324 tys. egz. - najwyższą osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 81212 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 513 egz. - raportWirtualnemedia.pl
Zmiana lidera na rynku gazet regionalnych. Pozycję numeru jedenstracił "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), którego sprzedażogółem wyniosła w listopadzie b.r. 81 212 egz. (spadek o 15,6 proc.w stosunku do analogicznego okresu w 2007 r.) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na pierwsze miejsce awansowała gazeta "Gazeta Pomorska" (GazetaPomorska Media) - 82 748 egz. (rok wcześniej 85 992 egz.) a natrzecim uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 54 651egz.
Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (na rynku od 15.października 2007r.) wyniosła w listopadzie 324 tys. egzemplarzy -najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 81 212egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 513 egz. Rok temuosiemnaście tytułów wchodzących w skład projektu "Polska" miałośrednią sprzedaż na poziomie 399 tys. egz.
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedażwiększości dzienników regionalnych.
Zobacz tabelę