Internet2014-08-08
0

W Europie najbardziej zadowoleni z zakupów online są Polacy (infografika)

Kupujący w Polsce są najbardziej zadowoleni z zakupów w sieci. Wyprzedzamy konsumentów z Włoch i Niemiec, a najniżej swoje e-zakupy oceniają Francuzi - wynika z badania Trusted Shops.

Opinie klientów zostały przeanalizowane w trzech kategoriach: dostawa, towar oraz obsługa klienta. Konsumenci z Polski wysoko ocenili sklepy we wszystkich z nich - średnia ocena to 4,8 na 5. Wysoko w zestawieniu znaleźli się kupujący z Włoch i Niemiec, wystawiając średnią notę na poziomie odpowiednio 4,79 i 4,66. Najmniej zadowoleni z zakupów w sieci są kupujący z Francji (4,43).

Polacy najlepiej oceniają obsługę klienta w sklepach internetowych (4,8), a bardziej surowi są w kwestii jakości towaru (4,7) oraz czasu dostawy (4,7).

Z obsługi klienta zadowoleni są również Niemcy, którzy oceniają ten aspekt na 4,6, podczas gdy Brytyjczycy i Hiszpanie są bardziej krytyczni. Na dobre opinie w kategorii jakość towaru zasłużyły sobie niemieckie sklepy, podczas gdy najniższe noty na poziomie 3,8 otrzymały sklepy we Francji. Jeśli chodzi o czas dostawy, po Polakach najbardziej zadowoleni są konsumenci z Niemiec (4,6), a zaraz po nich Hiszpanie. Zdecydowanie najgorzej wypada czas realizacji zamówienia we Francji (3,7).

W badaniu satysfakcji zrealizowanym przez Trusted Shops przeanalizowano ponad 2 miliony opinii klientów spośród 12 974 sklepów internetowych w wybranych europejskich krajach.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas