Telewizja2020-08-18
20

218 tys. widzów „W kontrze” Ogórek i Jakimowicza w TVP Info

Jarosław Jakimowicz i Magdalena OgórekJarosław Jakimowicz i Magdalena Ogórek

Po tygodniu emisji nowy magazyn Magdaleny Ogórek i Jarosława Jakimowicza „W kontrze” w TVP Info śledzi średnio 218 tys. widzów. Program ma nieco niższe wyniki niż nadawany wcześniej w tym paśmie cykl „Jedziemy” Michała Rachonia, ale i tak ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich dobowych stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Poranny program TVP Info „W kontrze” emitowany jest od poniedziałku do piątku o godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 10 do 14 sierpnia 2020 roku wyniosła 218 tys. osób, co przełożyło się na 7,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 11 sierpnia - obejrzało je 251 tys. widzów.

Dla porównania, nadawany w ostatnim tygodniu lipca w tym paśmie cykl „Jedziemy” Michała Rachonia oglądało średnio 283 tys. osób, a udział TVP Info kształtował się odpowiednio na poziomie 8,63 proc., 4,09 proc. i 5 proc.

„W kontrze” w 4+ ma o 65 tys. widzów mniej niż „Jedziemy”, ale nowa audycja zwiększyła wyniki TVP Info w grupie komercyjnej 16-49.

Nowy magazyn zdecydowanie podnosi średnie dobowe udziały TVP Info, które w na przykład w zeszłym roku wyniosły 3,64 proc. w 4+ i 1,57 proc. w 16-49.

Gospodarzami „W kontrze” są Magdalena Ogórek i Jarosław Jakimowicz. Prowadzący rozmawiają o bieżących sprawach społeczno-politycznych z ekspertami i politykami, a także komentują najważniejsze wydarzenia. Całość dopełniają krótkie felietony filmowe.

- Testujemy ten nowy format w czasie urlopu red. Michała Rachonia. Jeżeli zostanie dobrze przyjęty przez widzów, to „W kontrze” będzie emitowane w soboty i niedziele jako dopełnienie weekendowego pasma - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc., a TVP Info - 3,64 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas