Prasa2017-07-25
5

„W Sieci” kosztuje złotówkę więcej, bo ma często dodatki

Od końca czerwca tygodnik „W Sieci” (Fratria) kosztuje 6,90 zł, o złotówkę więcej niż wcześniej. - Zawsze kiedy mamy w tygodniku dodatkowe treści, staramy się, żeby jego cena była adekwatnie wyższa - uzasadnia Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. wydawniczych.

6,90 zł kosztowały cztery poprzednie wydania „W Sieci”. Każde z nich zawierało dodatek tematyczny i miało większą objętość, zazwyczaj sto kilkanaście stron. 6,90 zł kosztuje również nowy numer, mający 100 stron i niezawierający żadnego dodatku.

- Zawsze w okresach, w których mamy często dodatki - a niebawem będzie rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, potem 1 września, z tych okazji też będziemy przygotowywać specjalne treści - staramy się, żeby cena tygodnika była adekwatnie wyższa. Jest to też uwarunkowane wynikami sprzedaży, które bardzo uważnie obserwujemy. Mamy bardzo dobre dane z czerwca i lipca - uzasadnia portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. wydawniczych.

- Nie zawsze szybko da się podwyższyć lub obniżyć cenę z numeru na numer, bo trzeba zgłosić to do kolportażu. Parę razy chcieliśmy zmienić cenę, a już się nie dało - dodaje Karnowski.

„W Sieci” jako ostatni z czołowych tygodników opinii utrzymywał cenę egzemplarzową na poziomie 5,90 zł, pozostałe tytuły wiosną ub.r. podrożały o złotówkę, do 6,90 zł.

Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „W Sieci” wynosiła 60 008 egz.

Autor:tw

Więcej informacji:W Sieci, Fratria, Michał Karnowski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas