Reklama2017-01-05
2

„Wakacje dokładnie takie jak chcesz!” w kampanii letniej oferty Neckermann Podróże (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamująca letnią ofertę wycieczek biura podróży Neckermann Podróże. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Wakacje dokładnie takie jak chcesz”.

- Śmiała, nowoczesna kampania, odzwierciedla aktualne trendy konsumenckie uznając, że każdy oczekuje od wakacji czegoś innego. Jedni czasu z rodziną, inni zabawy, czy po prostu spokojnego odpoczynku. Oferta Neckermann Podróże Lato 2017 jest na tyle różnorodna, że możemy spełnić te oczekiwania - opisuje akcję Efe Türkel, zastępca prezesa firmy.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Neckermann Podróże jako organizatora różnorodnych wakacji, ale też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wakacji, które biuro podróży prezentuje na przykładzie kluczowych kierunków: Grecji, Sycylii i Bułgarii, gdzie dzieci spędzą dwutygodniowe wakacje z przelotem już od 500 zł za osobę.

Działania reklamowe obejmują internet (m.in. portale społecznościowe), prasę (magazyny lifestylowe), outdoor (m.in. nośniki cyfrowe), salony sprzedaży Neckermann Podróże oraz Teatr Muzycznt Roma (spot przed musicalem „Mamma Mia”, którego sponsorem jest firma).

Spot został nakręcony w hotelach sieci Thomas Cook na Majorce. Za kreację odpowiadała angielska agencja Albion, a za reżyserię - Chris Sweeney z Rogue, twórca teledysków m.in. dla Lily Allen i Lany del Rey. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Optimise Media Group, a w pozostałych kanałach komunikacji - Neckermann Podróże we własnym zakresie.

Autor:tw

Więcej informacji:Neckermann, biuro podróży, Majorka

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas