Reklama2014-08-14
3

Wakacyjna ciąża reklamuje „zakupy na chłodno” w Lidlu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca komfortowe warunki w sklepach Lidl oraz możliwość wcześniejszego zaplanowania zakupów w nich dzięki aplikacji mobilnej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno”, przygotowały VML Poland i Havas Media.

Głównym bohaterem spotu z kampanii jest młody biznesmen, zmęczony rozmową służbową w upalny dzień. Nieoczekiwanie pojawia się jego dość prostolinijna przyjaciółka z wakacji, która jest w zaawansowanej ciąży, co wprawia biznesmena w szok. „Jakie są konsekwencje podejmowania decyzji na gorąco? Lidl. Zrób zakupy na chłodno” - podsumowuje tytuł klipu.

Inne reklamy podkreślają, że w sklepach Lidl działa klimatyzacja, która z jednej strony poprawia komfort klientów i pracowników w upalne dni, a z drugiej pomaga w zachowaniu jakości przez produkty potrzebujące niskich temperatur. Reklamy promują też aplikację mobilną Lidla (dostępną na systemy Android i iOS), w której można wygodnie zaplanować zakupy: wyszukać dowolny sklep tej sieci, sprawdzić jego aktualną ofertę i gazetki z promocjami oraz zrobić własną listę rzeczy do kupienia.

Przypomnijmy, że w maju i czerwcu pojawiły się trzy niestandardowe reklamy Biedronki, pokazujące scenki z jeleniem jadącym samochodem, strusiem ćwiczącym na siłowni i rodziną niedźwiedzi robiących zakupy w sklepie, co podsumowywał slogan: „„Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce” (przeczytaj więcej i obejrzyj te spoty).

Artykuły żywnościowe w Lidlu od ponad dwóch lat reklamują kucharze Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Firma jest zadowolona z tego formatu komunikacji i nie zamierza go kończyć (więcej na ten temat).

Kreacją i produkcją reklam pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno” zajęła się agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Kampania, zaplanowana na dwa tygodnie (z możliwością przedłużenia), jest prowadzona w internecie.

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska (bez internetu) wyniosły 235 mln zł, o 36,1 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegóły).

Autor:tw

Więcej informacji:Lidl, Lidl Polska

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas