PR2013-08-28
2

Waldemar Leszczyński rusza z własną agencją Futurama

Działalność rozpoczęła agencja public relations Futurama, założona i kierowana przez Waldemara Leszczyńskiego, byłego dyrektora zarządzającego Weber Shandwick. Pozostałymi udziałowcami i zarządzającymi nowej firmy są Joanna Żero i Wojciech Ponikowski.

Futurama oferuje usługi z zakresu budowania strategii komunikacji, prowadzenia komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej, organizacji konferencji i wydarzeń oraz rebrandingu i brand designu. Poza tym agencja będzie zajmować się komunikacją w internecie, m.in. działaniami w blogosferze i mediach społecznościowych.

Partnerem biznesowym nowej agencji jest spółka Erudion, oferująca rozwiązania technologiczne do komunikacji wewnętrznej oparte na modelu serwisów społecznościowych. Futurama będzie odpowiedzialna za zmianę strategii komunikacji dla klientów zainteresowanych takim rozwiązaniem.

Nazwa nowej firmy jest nawiązaniem do sławnej, cieszącej się ogromną popularnością, przedwojennej Wielkiej Światowej Wystawy w Nowym Jorku oraz projektu Normana Melanctona Bel Geddesa. Futurama ma też zajmować się działaniami CSR i chce realizować projekty, w których etyka ma znaczenie.

Założycielami i zarządzającymi nowej agencji są Waldemar Leszczyński, Joanna Żero i Wojciech Ponikowski. Leszczyński poprzednio był partnerem zarządzającym agencji Weber Shandwick, z której odszedł w maju br., a zastąpiła go Katarzyna Kluk (więcej na ten temat). Joanna Żero dotychczas prowadziła agencję OpenLinks, a wcześniej przez wiele lat kierowała w wydawnictwach prasowych działami eventów. Wojciech Ponikowski to właściciel i szef Futu Group, specjalizującej się w brand designie i content marketingu oraz wydającej m.in. „Futu Paper” i Futu.pl.

W Futuramie pracuje obecnie osiem osób.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas