Reklama2004-02-05
1

Walentynki z NIVEA

1 lutego ruszyła ogólnopolska promocja sprzedaży produktów NIVEA

Akcję dla Beiersdorf-Lechia S.A. przygotowała TEQUILABTL GROUP. Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktu w czasie trwania promocji.

Produkty objęte promocją to: NIVEA VISAGE YOUNG, NIVEA VISAGE, NIVEA BODY, NIVEA for MEN. Zakupy premiowanych produktów są nagradzane upominkami. W hipermarketach za zakup kosmetyków z Walentynkowej kolekcji NIVEA Klienci otrzymają małe pluszowe misie na breloku, w wybranych sklepach drogeryjnych srebrne kolczyki, natomiast w sklepach sieci Rossmann zestaw srebrnej biżuterii. Akcja skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 16-30 lat i potrwa do połowy lutego.

TEQUILABTL GROUP przygotowała projekt akcji i jest odpowiedzialna za jej realizację. Na potrzeby akcji agencja zaprojektowała plakaty, wobblery, toppery do display'ów, które maja informować o szczegółach promocji w miejscach sprzedaży.

Autor:

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas