Reklama2010-02-10
1

„Walentynkowy bukiet” reklamuje E-kwiaty.pl

W internecie trwa kampania reklamowa serwisu E-kwiaty.pl. Akcję przebiegającą pod hasłem „Walentynkowy bukiet” przygotowały agencja Sparta Interactive i dom mediowy mconnection.

Prowadzona od początku lutego kampania reklamowa E-kwiaty.pl zachęca do korzystania z tego serwisu, nawiązując do zbliżających się Walentynek. W akcji przebiegającej pod ogólnym hasłem „Walentynkowy bukiet” wykorzystywane są trzy linie kreatywne skierowane do poszczególnych grup docelowych: Polaków mieszkających poza granicami kraju, mężczyzn o średnich lub wyższych dochodach i wyższym wykształceniu mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz użytkowników serwisów społecznościowych.

Kampania – zaplanowana do 14 lutego – obejmuje portale onet.eu i o2.pl, strony z sieci BizonMedia oraz Facebook. Całość kreacji przygotowała agencja Sparta Interactive, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy mconnection.

Autor:Wojtas Tomasz

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas