Ponad 5,7 mln widzów oglądało starcie Mariusza Pudzianowskiego i Marcina Najmana podczas piątkowej Konfrontacji Sztuk Walki. Telewizja Polsat między 23.50 a 24.00, kiedy nastąpiło starcie, miał ponad 50 proc. udziału w rynku.
Trwający niespełna 50 sekund pojedynek zakończył się zwycięstwem Mariusza Pudzianowskiego. Na głównej antenie zobaczyło go 4,9 mln widzów, zaś w Polsacie Sport 819 tys. osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Łączny udział obu stacji w paśmie 23.50 - 23.59 wyniósł 59 proc. w grupie 4+ oraz 61 proc. w grupie 16-49.
Całą galę MMA, składającą się z 9 pojedynków, obejrzało w Polsacie średnio 4,4 mln widzów (37,45 proc. udziału w rynku), zaś w Polsacie Sport 655 tys. osób (5,47 proc. udziału w rynku).
Zobacz tabelę
Polsat w trakcie emisji Konfrontacji Sztuk Walki był absolutnym liderem rynku. Druga pozycja z 1,57 mln widzów i 13,3 proc. udziału przypadła TVN, emitującej filmy fabularne.
Galę chętniej oglądali mężczyźni, mieszkańcy wsi oraz małych miast, legitymujący się wykształceniem podstawowym. Wpływy reklamowe obu anten wyniosły niespełna 2 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).