Reklama2018-11-30
0

Warexpo testuje ekran zewnętrzny Junior

Fot. Maciej Krüger/WarexpoFot. Maciej Krüger/Warexpo

Firma reklamy zewnętrznej Warexpo zainstalowała testowo nowy nośnik zewnętrzny - mebel miejski Junior z 75-calowym ekranem. - Junior łączy funkcje reklamowe z rozwiązaniami smart city, przydatnymi użytkownikom miasta - podkreśla Marcin Ochmański, prezes Warexpo.

Nośnik Junior na ekranie oprócz reklam wyświetla aktualne informacje (np. o stanie powietrza czy utrudnieniach w ruchu). Jest też wyposażony w dwa porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, darmowe miejskie Wi-Fi, przycisk „Mapa” ułatwiający poruszenie się turystom po okolicy oraz przycisk „Komunikaty miejskie” z informacjami ważnymi dla mieszkańców Warszawy.

- Junior powstawał z dbałością o wysokiej jakości estetykę w każdym elemencie. Dlatego został zaprojektowany przez nagradzaną pracownię Towarzystwa Projektowego, mapę ułatwiającą nawigację natomiast zaprojektowała Marta Baranowska, młoda, zdolna architektka, absolwentka warszawskiej ASP - opisuje Marcin Ochmański.

Nośnik zainstalowano w ścisłym centrum Warszawy - przy ulicy Chmielnej, tuż przy Pasażu Wiecha. Warexpo zapowiada, że po sprawdzeniu konstrukcji i elementów składowych w różnych w warunkach atmosferycznych zamierza w 2019 roku rozpocząć produkcję kolejnych nośników z tego modelu.

- Zmiany na rynku reklamy zewnętrznej stawiają przed nami wyzwania. Digitalizacja nośników, estetyzacja i dopasowanie ich do krajobrazu miejskiego, dodawanie funkcji użyteczności społecznej - to wszystko trendy, którym nie chcemy się biernie przyglądać, ale je współtworzyć - podkreśla Marcin Ochmański.

Warexpo ma w Warszawie ponad 320 słupów reklamowych, nośniki w Metrze oraz ekrany LED (2,3 tys. w autobusach i 1,5 tys. w tramwajach). Realizuje też kampanie na słupach w 10 innych dużych aglomeracjach miejskich.

Autor:tw

Więcej informacji:Warexpo, outdoor

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas